fredag 7 juli 2017

Jubilar i Trädgården ~ Celebration in the Garden

there is a translator to the right
i veckan så hade jag en jubilar i Trädgården.....
Vännerna hade "kidnappat" födelesedagsbarnet som inte visste något...

efter rundvandringen i strålande sol, så dukade vi upp vackert och gott i Orangeriet....

trivseln var på hög nivå :)

även utsidan på Orangeriet är fint nu :)

ja det blommar verkligen otroligt i år.
här "Jubilee Celebration" , stark fruktig doft

"The Wedgwood Rose"

"Romance".....

"a Shropshire lad"...

väldoftande Honungros.....
om ni vill se en film från Maleviks Rosenträdgård, klicka HÄR
vill ni besöka så klicka HÄR
ni som gillar det jag gör
 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

1 kommentar:

  1. Mêlées en un trésor odorant
    Espéré , Désiré , Adoré
    L'été est arrivé !
    l'été est là

    SvaraRadera